Thursday, September 27, 2007

重有10 日我就生日

GUM 就19 年

人生真兒戲

話9 知啦!

E 排好大壓力

好辛苦

不過做野邊個不辛苦

我又9UP246

飲罐V8,隊包VITA 密菊

抽KENT 頂住先XD

做男人一定要有$

不是

邊有女人嫁你

9UP246 無用GA

浪漫要心思也需要$

親情都要$,如果你無$, 你點養你D 屋企人?

你點照顧你屋企人?

你家人生活會過得好?

自己辛苦自己無得訓

都不可以比屋企人知

因為你愛他地!

亂UP 完

大家看下

OK 不OK?XD

掛住大家

掛住我屋企

不過男兒本色

流血不流淚(其實是淚腺退化)

我就來生日, 買條KENT 孝敬下我

人不到, 禮都要到阿~

要白盒 原味

建牌 KENT XD

就來無得食

全球化 ~ 我吊

BAT 話停產 (BAT= British American Tobacco, 全球第2大煙草公司 倫敦掛牌, 第一大PHILIP MORRIS 美國掛牌 (MARLBORO 間公司),

不要SALEM

不要MARLBORO

不要YSL

中華好~:P

No comments: