Monday, June 25, 2007

自己? 改變?

COPY FROM SUKI XANGA

有CON 這個朋友真係好~~
乜都唔駛拘泥~
有咩覺得唔妥都照直講~ 好!
不過我真係覺得你講野太大聲=____________________=
就暑假同你執執個IMAGE 啦~~~~~~~呵呵呵

兩年前, 我是一個這樣的人

一個很真很真的人

沒有形像, 沒包裝

但很有性格, 很灑脫, 很有自信

這種態度叫年輕

可惜,這種感覺, 看起來, 離我越來越遠~

今天, 不再年輕, 我約來越亂

生活, 一團糟

...

好想"回到過去"~~~

對我來說

過去>一切

因為,過去, 我有我自己

如果可以, 我想跟過去的自己

吹下水, 差電

但我想他會拒絕我

吊9我

因為現在的我好假,好狗

想到這裡, 我現在很相哭

我精神病反發!!!

No comments: